Pages

Subscribe:

Labels

Saturday, January 16, 2010

Welcome Back


Assalamualaikum kepada semua pembaca.
Disusun 20jari tangan+kaki memohon ampun kerana tidak mengemaskini belog ni. semakin sibuk dengan kerja-kerja dan mengulangkaji-walaupun 1helai 1hari.

Apa yang telah terjadi dengan diriku?
-Cuti 3 minggu yang tak dimanfaatkan.
-Tetapi, saya enjoy dapat keluar dengan kawan-kawan[Aizat]
-Dah rebond, tapi kena buat style yang biasa-biasa shj..nanti kantoi panjang.
-rasa macam kurang perasaan, tak kisah apa yang berlaku sekelilingku

Sebenarnya, masih terasa sedikit malas untuk menaip post baru ni. Tapi disebabkan tidak mahu mengecewakan anda semua, terpaksa lah.

Untuk Achievement Test Bahasa Jepun 4hari yang lepas,
markah semua separuh shj-ada 5 bahagian markah keseluruhan? mintak2 lulus. bila sensei tanya, kenapa dapat rendah? saya hanya mampu diam-sebab tak study. ;p

hari ni, pergi main basketball
.
saya dah tanam azam nak berhenti main bola sepak, tapi rasa2 macam tak boleh je. entahla.

hari ni jugak saya telah melakukan sesuatu yang tak patut. rasa bersalah sangat. tapi salah siapa, saya tak kisah, yang penting saya kena minta maaf dengan dia. setakat ini saja kali ini. nanti update lagi.

3 orang makan katak:

Arini Nuran said...

lol.. new hair style.
almost didnt recognise u :))
ganbatte! :)

Syakir Aziz said...

really?
hahaa......boleh menyamar ni

Unknown said...

poyo seyh dia ni.. haha~
anyway, aku rse ko xleh r stop men bola.. nga3..