Pages

Subscribe:

Labels

Thursday, July 21, 2011

Antara Dua Mengubah Segalanya.

Ya ya! Aku tahu la sekarang duk bising pasal lines man buta tuh. Eh? Tak tahu pape? Memang macam katak dalam peti besi.




Apa pendapat korang sebagai seorang penonton? Gol ke tak? Bagi aku tak sebab aku ada kat stadium dan tempat duduk aku betul betul sama ngan tiang gol. Linesman pun kat belakang masa bola tuh kat atas line.


"Takyah ar kecoh. Dia pun manusia jugak."


"Kenapa nak emo sangat?"


Hey! Aku peminat Malaysia so tak salah la kan? Apa-apa pun aku ucapkan syabas kat penjaga gol yang bernombor 1. Anda beraksi dengan cemerlang.

"Even 50millions pound man cant score (Torres)"

Oh! Tadi sempat berkenalan dengan mamat Nigeria. Sangat best sebab aku boleh kacau dia. Nama dia John Large. Dan juga 2 beradik Cina yang tak sombong. Best je tadi. Tengok orang Melayu India Cina Nigeria England duk satu bumbung, atas kerusi sama menyokong pasukan masing masing. Yang aku terkejut,

"Ada mamat Nigeria bersemangat pakai baju Malaysia siap ngan topeng kuning lagi sambil mencium bendera Malaysia. Kita?"

Just so you know the rule.



0 orang makan katak: