Pages

Subscribe:

Labels

Sunday, August 7, 2011

3 Obsesi Yang Mengarut



Assalamualaikum


Kalau aku cakap obsesi jangan budak yang ade obesiti terasa pulak. Salah baca jangan nak salahkan orang. Tapi aku rasa betul je obsesi = obesity sebab mereka obsess terhadap makanan tuh yang kena obesity kot? Entah. Teori budak otak kosong.


1. Seksi . sebab kalau tak obsess dengan seksi, takde la macam orang gila nak pakai legging. Dah macam bogel tahu tak?


Teknologi membuktikan nya bukan aku. credit : Legging


errr, tak pasti pulak..


2. Kecomelan. Aku akui yang aku pun suke benda benda comel seperti ;


comel ape?


Dan ini adalah video yang amat amat comel. Menangis Suju tengok ni. Btw, ELF tuh ape ye?




3. Makanan. Ada yang suka makan, makan sampai mati.

s

s

Sedap...


kalau buat bukak puasa....

Desert IceCream...yum yum!

-
-
-
-
-
-






ni pun sedap!!


apa yang aku pasti, kalau ade yang berselera nak bukak puasa, pasti hilang selera 30hari.


p/s : gambar ni aku amek kat google je. kalau sama dengan mana mana blog

im sorry!! (amir rajalawak)

2 orang makan katak:

miszcoolrelax said...

comeynya teletubbies tu.
elf tu everlasting friends.

Syakir Aziz said...

bukan teletubbies la tapi..haha.
ape kaitan ELF ngan Kpop?