Pages

Subscribe:

Labels

Sunday, August 7, 2011

Tips Jawab Math Gaya Genius



Assalamualaikum


Aku tahu korang dah banyak nampak ni tapi aku nak share jugak.

Bagi aku dorang yang jawab ni amat amat genius dan patut di anugerahkan pelajar paling cemerlang. Apa kata korang buat ni? Dan tunggu jawapan dari cikgu math. Ada jugak yang kena buang sekolah nanti.

Serius aku cakap, bagus untuk budak budak sekolah menengah. tak payah amek score A pun.


Soalan sin x dan cos x ;




Cari nilai x ;




Square root ;




Limit ;




Expand the following ;




oh please, jangan serlah bakat terpendam anda. simpan sikit kebodohan tuh. ]
but i'll give this a shot..

0 orang makan katak: